Welcome To Miri, Sarawak

Akhirnya suzzannee dpt juak pg ke sarawak.hapy sgt2.... Um, esk plak kami nk g brunei.... T sa upload gmbr... Suzzannee smpai jak KK dlm jam 3.30am.... awl lg 2....huhu.... Pas 2, suzzannee rht2 jap kat terminal..... n then langsung ke Airport jam 6.30.... Suzzannee check in brg jam 7.50am, pas 2 pg tnds jap, bsuh muka.... jam 8.30am, suzzannee pg ke dlm balai perlepasan.... Suzzannee msuk jk dlm kapal trbg, kira2 pkul 9.15am.... Suzzannee dduk d kerusi no.18F... dkat tingkap..... Tem da nk smpai Miri, Suzzannee feel sad n hapy..... u know why???? coz until now, im not ready to be alone, wlupun kta ptus da Suzzannee ckp ngn dia..... hapy plak, Suzzannee dpt melancong d tmpt org, n now wnt go to Brunei..... so wonderful....
Kazen suzzannee dtg amik suzzannee kt airport..... Pas jak mndi, suzzannee trus d bwa pg Curtin Uni, Miri Srwk.... Wow, that was 1st time my journey kt sna.... hapy la juak kn wlupun mc sedih...huhuh..... Makanan yg 1st thing suzzannee try is, Mee Kolok.... Yummy,,,,, sedap la juak.... Law da msa t, suzzannee upload gmbr ok..... Jam 12 ne, suzzannee da nk bertolak 2 brunei..... hope, that i feel hapy..... Love is wonderful.....
MmmuuaahhXX

Suzzannee........

0 comments:

Post a Comment