Happy Moment...

Salam People..... 2mggu xupdate blog.....hehe..... Ari ne i kt uma jak..... mlm kelak bru kuar gk..hehehe...... I juz upload bbrp pic jak...coz mls nak tiap pnjg2....hehehe..... Last nite was awesome.... kmi org pg men bowling....hehe..... strike jak knak Q...hahahaha.....

Picture This Week

MCD time!!!!!
my boyfie is eating fries!
Ater eaating, i n beloved cousie pergi men bowling....hehe..... tp my boyfie x ikut.. sbb nya jmpa kwnnya....

At Bintang Plaza

Anis Hamper.....

My Present...hahahah

Last week, i ngn my all kazen go Tanjung lobang... pg mkn seafood.... best2....hehehe..... da org blnje mkn, 2la best.....hahahahaha........ this week, xda yg menarik..... cuma boring jakla....hehehehe......


seafooddddddd.................

me & boyfie(:

Picture Last Week....

 
My University...

Sunset

Karipap xjd....hahaha

Winnie write something on the whiteboard......



my bekfas.....yummy!!!


0 comments:

Post a Comment